Måndag 12-01-16

Detta blev ju riktigt nice! Inledde dagen med att dra i mig i sängen till 11-rycket för att sedan gå upp och trycka i mig tre ljuvliga ägg + en kaffe på det. Grymt produktiv dag för övrigt, lagt ut en massa grejer på tradera (känns ju på något sätt rimligare än att bara vaska skiten) och börjat spåna på lämpliga lösningar för smartare förvaring i lägenheten. Får ibland en smått kaotisk känsla när jag tänker på 'bokföringen'. Får styras upp i nästa vecka när lönen kommer.

Det går fan i mig bra nu. Senaste veckan resulterade i bl.a. nytt PR i split jerk på 80kg och en fortsatt stadig viktnedgång på 0,4kg. Ser verkligen fram emot kommande veckan, särskilt torsdag då jag tänkte gå på PR-försök i marklyft. Återkommer med resultat...

Dagens mat

Brunch: Kokta ägg med en kaffe
Middag: Fläskfilé i gräddsås med ruccola och paprika
Snack: Banan (efter träningen), pistage- och valnötter, skinka, delikatesskorv

Dagens träning

Hade tänkt lyfta lite idag, men så blev inte fallet p.g.a. att vi behövde dra ut och jaga och samla lite. Blev ett Intervall/Flex-pass i Jenny's regi nere på friskis. Gick väldigt bra!


I övrigt så leder jag mitt första 'riktiga' pass nu på söndag kl 10. Ska bli riktigt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0